any nou, vida nova!

primer de tot, bon any a tothom!!!

després de no sé quants mesos sense escriure res, vull posar-me al dia i pujar algunes cosetes... La veritat és que m'he fet instagram, i com que és més ràpid de pujar-ho, ja ho passo al facebook i al twitter, ja no m'assec a escriure... que mai no trobo el moment!!!

però com que ja sabeu que també m'agrada explicar-vos una mica més les coses... faré una mica de resum del què he anat penjant aquests mesos. Començo pel kit de peücs i gorro que vaig fer per quan nasqués la Jana (per això el títol del post :-)

Us he de confessar que les mides dels barrets no són el meu fort... quan vaig fer el de l'Ot, li va quedar petit, i a la Jana li anava gros! i els peücs no els va arribar a estrenar... ara penso que potser ara que ja té un mes i mig li aniria bé, llàstima que ho vaig fer d'un fil de cotó i tampoc no serveix massa aquests dies que ja comença a fer fred (finalment!!!)

Els vaig fer amb cinc agulles de bambú, i amb un fil ben primet!!!

El barret el vaig fer començant des del mig de dalt, i el vaig anar fent sobre la marxa, per això després en vaig haver de desfer un bon tros i refer-lo perquè fos més petit (i ja ho veieu, encara en va sobrar!!!)


El patró dels peücs els vaig treure d'aquí, encara que el vaig adaptar perquè no sabia si tindria prou fil, i perquè el gruix del meu fil no era exactament el mateix...

(ara veig que vaig aplicar filtres diferents a les fotografies, i sembla que siguin de coses diferents, però són totes del mateix!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada