El Gran Dictat - diccionari il·lustrat: Estalvis

Avui he tingut una bona sorpresa!

Estava mirant el Gran Dictat, que m'agrada molt però feia molts dies que no veia. Hi ha una prova relativament nova que es diu "Diccionari il·lustrat" i consisteix en encertar una paraula comú amagada entre diverses fotografies. Doncs bé, resulta que avui ha sortit la paraula "Estalvis", i una de les fotografies que ho il·lustrava és del meu bloc!

L'Ot se m'havia adormit a la falda i l'he despertat sense voler perquè he començat a cridar en plan emocionada... sí, ja ho veieu, m'emociono amb poca cosa, però és que m'ha fet il·lusió, i per això us ho explico!


Com ja podeu suposar, és la fotografia de l'esquerra, que vaig penjar a l'entrada on us explicava com fer "fil" amb reciclatge de samarretes. Aquí teniu la foto original:


i per celebrar-ho, us passo el patró d'aquests estalvis! ;-)



11 comentaris:

  1. Jajaja!! Jo hagues fet el mateix que tu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí! és que no ho he pogut evitar! hehehe

      Elimina
    2. Això és una evolució del cardar la llana I obtenir la fama! Visca tu (I compartir les emocions reals amb el teu fill...no se m.acudeix re millor)

      Elimina
  2. Respostes
    1. la veritat és que ha estat una sensació rara. He flipat molt! tant que he arribat a dubtar de si la foto era meva, però sí que ho és!!!

      Elimina
  3. ualaaaaaa !!! ...i tant, quina ilu!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí tu! m'ha fet il·lusió! a més és un programa que m'encanta! ;-)

      Elimina
  4. Ei q guai! mola, mola....

    Meritxell

    ResponElimina
  5. Apa, t'hauràs quedat perplexa. Que xuli!!
    M'agrada el teu blog.
    Evita (del grupet)

    ResponElimina