el peix!

doncs com us comentava l'últim dia, l'Àgora ja està ben engalanada pel carnaval!

i aquesta va ser la nostra aportació: un peix!



les indicacions que teníem eren que podia ser qualsevol bèstia marina, però l'havíem de fer amb els nostres fills... L'Ot té un any i mig, així que ja us podeu imaginar el nivell de manualitat que podia fer, o sigui que al final, vaig agafar un tros de roba ben mono i li vaig fer pintar amb pintures de dit.



a partir d'aquí, l'Ot es va posar a jugar amb els cotxes i em va deixar a mi la resta. Mentre s'assecava la roba, vaig dibuixar uns peixos i els vaig retallar per a tenir-ne el patró (noteu que he repetit les aletes a banda, perquè les farem amb una altra roba)



vaig marcar cadascuna de les parts a una roba diferent, dues vegades cada peça per obtenir els dos costats del peix. El cos amb la roba de topos pintada, el cap amb la roba groga, i les aletes amb la roba verda de topets blancs. A més, com que volia dues aletes per peix, les vaig haver de marcar dues vegades.


i només quedava tallar i cosir!

primer cosir l'aleta, perquè un cop cosida, la vaig entaforar entre el cos i el cap, així ja quedava cosida amb la mateixa costura...


i un cop cosides les dues cares del peix, les vaig cosir juntes, deixant un trosset a la panxa per omplir-los de floca. Després a mà amb una agulla i punt invisible, li vaig tancar la panxa, i aquí el teniu!


aquest és el gran, el petit no el tinc en fotografia, que quan la vaig fer se n'havia anat a donar un tomb! ;-)



actualització: això d'actualitzar el post no ho faig mai, però ja que tinc aquesta fotografia nova, l'afegiré perquè val la pena!

i aquí teniu els peixos al seu nou hàbitat natural! els peixos a l'Àgora, que s'hi estan com a l'aigua!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada