la faldilla de l'amic invisible

Com cada any, aquestes festes vam fer el sopar de cosins, i com ja hem convertit en tradició, hem fet el regal de l'amic invisible.

Enguany em va tocar fer-li el regal a la Roser i vaig pensar que per canviar (que sinó sempre acabo fent colls, mitenes i peücs!) li faria una faldilla. Vaig aconseguir les seves mides i vaig triar una roba de pana ampla molt bonica, d'un color indefinit entre marró i gos-com-fuig.




La forma de la faldilla és de vol natural, o evasé, amb una trinxa molt ampla, i uns botons que, encara que la trinxa està partida, són només decoratius.

Espero que us agradi! a la Roser em consta que li va agradar força! ;-)


I si vols aprendre a fer-te'n una com aquesta, o com tu la vulguis! et pots apuntar als tallers de patronatge al Centre Cívic Can Felipa o al Centre Cívic de la Sedeta.

Ep, i si vols aprendre a cosir, pots fer Costura de Supervivència o Costura Creativa al Centre Cívic Casa Golferichs.

Les inscripcions ja estan obertes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada