un pàrquing a mida!

sempre em tiren més les manualitats tèxtils, però aquesta vegada he agafat tisores i cola i m'he posat a reciclar cartró!
a l'ot li encanten els cotxes i rampes, i jo tinc una passió x l'ot. La maternitat produeix una mena de propietat transitiva*... total, q he acabat fent-li un pàrquing de cartró! 

si us agrada, ja us podeu posar, a la feina!

a part d'una capsa de cartró una mica grossa, aquests són els estris i materials que he preparat abans de començar, pensant que ho necessitaria:

el material necessari és ben senzill: cola blanca, tisores, cutter, cinta adhesiva, llapis i rotllos de paper de vàter.
al final la cola de barra no la vaig fer servir, i la cinta adhesiva només per les baranes de la rampa... Com que saps que quedarà transparent, la cola blanca és molt còmoda!

per començar vaig tallar els tres pisos del pàrquing, tres trossos de mides diferents, perquè cada pis és més petit que l'anterior. 
quatre rotllos de paper de vàter encolats i enganxats a terra. Hi poso cola a dalt a tots quatre i hi enganxo el segon pis.
i tornem-hi! quatre rotllos més enganxats al primer pis, i després encolats per dalt per enganxar-hi el segon pis.

i només falta el més important... les rampes!!!
primer vaig fer la que va del segon pis al primer. Tallant un cartró en forma de C. Primer el vaig fer molt tancat del mig, però el vaig haver d'anar obrint, anant provant si arribava d'un pis a l'altre. Els dos cantons fen encolats i enganxats cadascun al pis corresponent!
i les altres dues rampes ja no tenen secret! dos trossos rectes, i aprofitant el doblec del cartró que ja tenia per ser una capsa vella, encolo el tros petit i l'enganxo, i la resta queda penjant, per convertir-se en una rampa!

com que a la rampa corba sempre queien els cotxes, vaig tallar uns trossets llargs i prims de cartró i els vaig enganxar amb uns trossets de cinta adhesiva.

tot plegat, en una hora ja ho tenia llest, i l'ot, que a mig procés es va despertar, ja estava a punt per estrenar-lo, total, que encara no s'havia assecat la cola i ja el vam estrenar!


*ah! i la propietat transitiva, és aquella que diu, si a => b i b => c, llavors a => c. No sé què m'ha agafat que em tornen les matemàtiques pel cap!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada