sant jordi!

avui m'he despertat abans que toqués el despertador, i m'he obligat a estar una estona més al llit, però amb tota l'emoció del dia d'avui, m'ha costat molt! i això que qui em conegui sap que m'encanta dormir!!!

hi ha alguna cosa del dia d'avui que encara no us puc explicar, però la primera sí!

l'any passat ja hi vaig participar i enguany hi torno. Hi ha una iniciativa que es diu Grannies Bookcrossing, que consisteix en alliberar un llibre enfundat en una funda de ganxet. L'any passat no vaig tenir la sort de saber si algú havia agafat el llibre, o què se n'havia fet, a veure si enguany tinc més sort!

de moment tinc el llibre preparat, i a mig matí aniré a alliberar-lo!  quins nervis!!!


doncs res, a veure qui l'agafarà!


Bona Diada de Sant Jordi a tothom!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada