ara sí que fa fred! però n'hi ha que ja estan ben preparats...

doncs sí, la Maria, el Jaume i l'Ovidi ja tenen a punt els seus peücs per poder anar ben còmodes per casa seva!



aquesta vegada he fet els meus típics peücs de ganxet, però he modificat el patró per a fer-lo més senzill, i a més sembla més un mitjó perquè el taló és del mateix color que la punta.

ah! i encara una altra innovació, molt més important! com que volien els peücs per estar per casa, i la llana damunt del parquet rellisca, hi he posat una pintura especial. Ja fa temps que volia provar alguna cosa antilliscant, pensava provar amb la cola de silicona calenta, però em tirava enrera perquè quan s'asseca queda dura... Total, que com que fa uns dies va ser el projecte que portava per a fer a l'última quedada del Grupet, vam estar parlant del tema, la Teresa, de Ovejita Be, em va recomanar aquesta pintura i ara que ho he provat veig que era molt bona idea: moltes gràcies!!!

és una cosa força divertida... tu ho pintes, ho deixes assecar i després d'unes quantes hores hi poses escalfor amb l'assecador... i és màgic, el color es torna més clar i la pintura s'infla convertint-se en una escumeta ben tova i que farà que el peüc no rellisqui.

he de confessar que em caldran unes quantes pràctiques, però de moment m'ha quedat així:

2 comentaris: