la lligadura de la Laia

Aquest estiu vaig tenir un altre encàrrec ben especial: la Laia anava a un casament, però no un casament qualsevol: un casament típic anglès! necessitava tenir una lligadura pel cap.

Per qui com jo, mai no hagués sabut com es devia dir "tocado" en català, doncs es diu lligadura!

Així doncs, la Laia em va encarregar una lligadura i jo encantada li'n vaig fer una, per ser la primera vegada, crec que em va quedar prou bé, però a més la veritat és que m'ho vaig passar molt bé fent-la!

A més, li vaig fer una capseta per posar-la, perquè quedés ben desada i perquè no se li aixafés a la maleta, que havien de volar!!!



I per fer-me una idea de com quedaria, em vaig fer jo la foto amb la lligadura! Espero que la Laia anés molt més ben pentinada que no pas jo!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada