comencem el curs!

jo ja estic a punt! i vosaltres? ja us heu apuntat a algun taller?  Podeu seguir triant i remenant, però afanyeu-vos que ja comencen!!!

la setmana vinent ja tenim Grannies a la Casa de Pandora, Ganxet i Patronatge a Can Felipa, cap de setmana de DIYmania,  i a la següent, Costura a la Golferichs i Ganxet i Mitja a la Font de la Guatlla... ja ho veieu, ben divers tot plegat!

mentre vosaltres us acabeu d'apuntar, jo m'acabo de preparar. De moment ja m'he fet un davantal ben pràctic per no haver de fer deu voltes a la taula buscant els ganxets i agulles que em vaig deixant per tot arreu!!!



com veieu, és molt semblant a la idea de les butxaques que vaig fer pel #retotejano de CalaCoru, però una mica més curt i amb una butxaca no texana, per donar-hi més color... I a la fotografia no es veu, però aquesta vegada he aprofitat un mocador de coll que ja no feia servir per a fer el cinturó.

ah! i com sempre, si remenant no trobeu els tallers que voleu, escriviu un correu a desquitllebit@gmail.com i mirarem què hi podem fer!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada