el meu bitxo preferit! ;-)

ja fa molt que va passar Carnaval, però encara tenia aquesta entrada pendent de fer, ara que trobo el moment, la faig!

és allò que passa, em sembla que em va fer molta més il·lusió a mi que no pas a ell... però en qualsevol cas, jo vaig voler disfressar l'Ot, tot i que realment no sé ell si va ser-ne conscient!

aquí el teniu! mireu quina marieta més bufona!


Jo el duia penjat a la motxilla, ell tot vestit de verd: samarreta i mitges gruixudes. La part de disfressa que vaig fer jo consistia en el gorro (amb ulls i antenes), la capa que feia de funda de la motxilla (ep, amb les ales voladores incorporades!) i el què no es veu, que és l'armilla a la qual van enganxades el tercer parell d'extremitats... Com que les marietes tenen 6 potes, vam comptar les 4 extremitats de l'Ot més les dues de l'armilla que li vaig fer... de fet, a la fotografia es poden veure les tres del costat esquerre, el braç i la cama de veritat (de color verd) i la pota negra que surt entre les dues!

La idea era fer-me també alguna cosa per a mi a conjunt... una disfressa de flor o així, però finalment no vaig tenir temps, i l'únic que vaig fer va ser enganxar-me una flor grossa a la solapa, però com que està a l'altre costat, no surt a la  fotografia...

1 comentari:

  1. Oh!!! Tot i que Carme tu hauries hagut d'anar disfressada també! De floreta, per fer el conjunt! ;)

    ResponElimina