El Grupet de les Arts

doncs això va d'un grup de noies (no és que sigui restringit a noies, però de moment només som noies!) que comparteixen la seva afició al ganxet, mitja, costura... i queden de tant en tant per passar una tarda agradable i en bona companyia tot fent les seves labors...


el passat divendres m'hi vaig afegir, vaig conèixer gent i vaig passar una molt bona estona. Vam quedar al convent de Sant Agustí, un lloc molt acollidor! i allà ens teniu, tota la tarda amb fils i agulles, davant la mirada de sorpresa de la gent que passava per allà!

i com que ens volem identificar amb el nostre nom, farem una garlanda amb totes les lletres. Aquí hi teniu la meva aportació:


1 comentari:

  1. Què bé et va quedar la lletra! la tinc a casa ben cuidada a l'espera de les que falten per fer el nom :)

    ResponElimina