nova descoberta: ganxet XXL

a última hora la gent de duduá em van avisar que podia fer el taller de ganxet XXL, amb la Glòria Fontseca i ja ho veieu, tota emocionada vaig anar-hi... aquí en teniu el resultat!  

 és un posagots? un "tapete"? uns estalvis? nono! és una estora, i sinó fixeu-vos amb els meus peus... (iep, que calço un 40!)

i aquí teniu un altre pot que vaig poder fer amb el fil que em va sobrar, el minimanual que ens van donar i l'arma: un ganxet de la mida XL!
Vam passar una bona tarda, ben distretes teixint i fent múscul en bona companyia!
Entre d'altres, amb la Rosa de lima, que esperem que aviat pengi fotos del taller... 

2 comentaris:

  1. Gràcies per compartir el teu entusiasme pel crochet la tarda de dissabte amb la teva companya del davant, je, je... es nota que t'agrada el ganxet desde petita i m'agraden molt les teves creacions. Moltes felicitats pel teu blog i molta sort en el teu projecte! Prometo penjar fotos aviat!

    ResponElimina
  2. que xula t'ha quedat! Jo vaig fer el mateix taller fa dues setmanes a Palma i en vaig sortir encantada! vaig fer la cistella perque soc una novata amb el tema pero aquests dies m'he liat la manta al cap i estic fent la catifa! A veure que tal surt...de moment m'està costant bastant....

    ResponElimina