amics invisibles ben abrigats

ja fa dies que tinc pendent ensenyar-vos els regalets que vaig fer als meus amics invisibles de la temporada.

D'una banda, a la cosinada em va tocar mon germà Albert, i li vaig fer un coll de mitja

coll de mitja gris i groc fluorescent punt de canalé

a mi em va fer el regal el Josep Maria, que em va regalar unes llavors pel nostre mini hort urbà



Després vam fer una quedada del grupet de les arts amb amic invisible inclòs, aquí en teniu la ressenya amb moltes fotos que en van fer la Sara de Lovers Crafts i l'Ester de Ca La Coru, i jo vaig tornar a fer un coll, aquesta vegada de ganxet, i no pas un coll pla sinó una banda de Möbius. Li va tocar a la Marta de 2nd Funniest Thing , que just la tenia asseguda al costat!

coll de ganxet, verd i lila, en forma de banda de Möbius


i en aquest cas em va tocar el regalet que havia fet la Montse de Cor de Drap, un monederet molt bonic!!! Moltes gràcies!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada